Category

Blog

מנהיגות מרַשתֶת

  https://www.linkedin.com/posts/phd-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-nurit-%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%95-rozolyo-phd-31662319_%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%AA%D7%A8%D7%A6%D7%95-%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%9B%D7%9D-activity-7379861348882665472-qLDk?utm_source=share&utm_medium=member_desktop&rcm=ACoAAAPUUAIB5piZvm3ClyNZp1J1xlHv3Zv_iB0
Read More

מיהו מנהיג מרַשֶת? ולמה זה טוב?

מודל ניהולי חדשני המכונה "המנהל המרשת", המתמקד ביצירת רשתות התפתחותיות לעובדים. מודל זה מרחיב את תפיסת החניכה המסורתית, ומעודד מנהלים להוביל את מלאכת טוויית רשתות קשרים מרובות עבור הכפופים להם, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו. מטרת הרשתות הללו היא לקדם צמיחה אישית ומקצועית של העובדים, ולסייע להם בביצוע תפקידם בהווה ובעתיד.
Read More

ליווי תעסוקתי לפורשים

מצה”ל לאזרחות: ליווי פורשי צה”ל בהתאקלמות בעולם התעסוקה - נחיתה בחוף מבטחים [ספקית מורשית- מח’ פרישה]
Read More

"עיר חכמה" כמרחב מאפשר "רשתות התפתחותיות" חכמות

http://smarteu.uaic.ro/PublishingImages/Pages/Start/Smart%20EU%20volume_Conference%20Proceedings_2023.pdf [עמוד 97] https://notebooklm.google.com/notebook/b1de1e2e-d668-46a3-9b36-26ba8ed17fdf/audio רשת התפתחותית:  ממשקים רלוונטיים להתפתחות מקצועית.  (הרחבה של מושג החניכה).       "עיר חכמה": יישום תשתיות טכנולוגיות לתמיכה בצמיחה חברתית ועירונית. נתבונן בעיר כקהילה תעסוקתית- "ארגון על" המאגד בתוכו ארגונים, חלקם בעלי קשרי גומלין, וגם תושבים- חלקם מעסיקים, חלקם מועסקים.  האם בעידן המידע, שבו שיתוף בידע הוא מרכיב משמעותי להישרדות...
Read More

Leaders Leading Networked Mentoring: A New Language of Leadership in the Era of Knowledge

you are ivited to read my artical https://stec.univ-ovidius.ro/html/anale/RO/2022-2/Section%204/32.pdf  
Read More

כניסה לתפקיד ניהולי

כניסה לתפקיד ניהולי מציבה בפני המנהל החדש לא מעט אתגרים- מקצועיים, אישיים, ארגוניים-מערכתיים. כניסה לתפקיד ניהולי דורשת ממנהלים חדשים להיות במיטבם החל מיומם הראשון בתפקיד. עם הכניסה לתפקיד נשואות אליהם עיניים  “מלפנַים, מאחור ומהצד”…. במקביל ללמידת התפקיד והארגון, על המנהלים החדשים להתמקם כמנהיגים ומובילים- עיני הכפיפים נשואות אליהם, ובו בזמן להצדיק את המינוי- עיני הממונים...
Read More

לא עוד קורס פיתוח מנהלים אלא פיתוח של מנהלים

גישה היברידית לפיתוח הארגון לא עוד קורס פיתוח מנהלים אלא פיתוח של מנהלים כמונו, גם אתם בוודאי ביקרתם בעשרות תוכניות וסילבוסים לפיתוח מנהלים. רובם קורסים ממש טובים ובכל אחד מהם לומדים משהו חדש. אבל האם ואיך זה מקדם את הארגון? איך זה מתחבר לתפיסה מערכתית? למטרה שהארגון שם לעצמו? בעוד שמרבית קורסי המנהלים מהווים מטרה...
Read More

מחשבות על מינוף קהילה – תעסוקה: מה בידם של השירות הציבורי והרשות המקומית לעשות עבור הקהילה?

מינוף קהילה – תעסוקה תקציר : מאמר זה מציג צורך ומחויבות של פסיכולוגים תעסוקתיים ליטול חלק פעיל בקידום התעסוקה בקהילה. מוצג מודל עבודה המשקף תפיסה של אחריות משותפת קהילה-תעסוקה. התפיסה התגבשה תוך כדי מיזם ביישוב בצמיחה, אשר קלט מאות משפחות לאורך שלוש השנים האחרונות. הנחת המוצא הינה כי קיום יחסי גומלין בתוך הקהילה עשויים לייצר...
Read More

חמשת כובעי המנהל בעידן הרשתי

https://www.devlopnet-lead.com/post/10-signs-that- your-company-is-growing-too-fast
Read More

מה בין חניכה מסורתית לחניכה מרושתת

פיתוח רשתי מבוסס על טוויה של רשתות התפתחותיות המחברות בין מספר חונכים לנחנך יחיד. להבדיל מהחניכה המסורתית המבוססת על חונך יחיד בתוך גבולות הארגון, החניכה המרושתת מבוססת על מספר חונכים או גורמים התורמים להתפתחות המקצועית בתוך הארגון ומחוצה לו. גל סיימה לא מזמן את בית הספר לאחיות. גל התקבלה לעבוד במחלקת היולדות יחד עם קבוצת...
Read More
1 2